Pagini

vineri, 25 martie 2016

ORA DE LECTURA

          Azi, 25.03.2016  clasa a III-a coordonată de d-na Ani Dicea a decis sa-și desfășoare ora dedicată lecturii în cadrul bibliotecii noastre.  Având în vedere programa școlară  coroborată cu evenimentele din ultima săptămână acordarea  la Gdansk (Polonia) a premiului Poetul European al Libertății (19.03.2016), acordarea titlului de Doctor Honoris Causa al Universitășii Babeș-Bolyai Cluj Napoca(24.03.2016)  și împlinirea a 75 de ani de viață (n.25.03.1942-Timișoara) ne-am adus și noi micul omagiu unei personalități a literaturii române, poetei și publicistei ANA BLANDIANA.
            Am citit poezia Biografia verii, am discutat despre mesajul pe care poeta a vrut să-l transmită cititorului și apoi a urmat Cutia cu întrebări pentru fixarea cunoștințelor dobândite.
           


În partea a doua a orei am lecturat povestea Copiii din crâng de Konstantin Ușinski, după care am făcut exerciții de înțelegere a textului și am vizionat povestea transpusă în power point. 
Povestitorul clasei, elevul Marian Marinescu a făcut un rezumat al poveștii Izvorul fermecat de Călin Gruia.


 


Incheierea orei s-a făcut cu cântec și voie bună. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu