Pagini

miercuri, 9 aprilie 2014

                 Astăzi a fost rândul celor mai mici școlari, prichindeii de la clasa pregătitoare -prof.înv.primar Alexa Gaita. I-am așteptat cu o expoziție de cărți cu povești adecvate vârstei lor.




Am răsfoit, am mai și citit care am știut, apoi am participat activ la o lecție de comportament civic ilustrată cu ajutorul unui material în pps "Ce e rău și ce e bine".
      Apoi ne-am amuzat cu niște ghicitori ,ne- am îmbogățit cunoștințele cu un scurt istoric despre semafor și am  învățat și o poezioară despre semnificația culorilor semforului.
      Am mai numărat, am mai urmărit aventurile unui pui de vrabie neascultător și fiindcă  noi suntem cei mai mici școlari și avem nevoie în permanență de noi și noi activități am făcut o pauză de ... carusel și  tobogan ! Norocul nostru că sunt în curtea bibliotecii !

  Când am revenit din pauză am citit povești , apoi ne-am luat la revedere și am promis că o să revenim la bibliotecă la ora de lectură.                  
   
 A urmat a doua clasă pregătitoare- prof. Anilena Munteanu cu care am parcurs același program.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu