Pagini

joi, 10 aprilie 2014

      
   Cine știe carte departe ajunge.
  
                              Sub îndrumarea Prof.înv.pr. Felicia Adriana Laitin azi au trecut pragul bibliotecii cei din clasa a-II-a de la Liceul Hercules -Școala generală clasele I -IV . 
După prezentarea bibliotecii copiii au fost informați despre menirea bibliotecii publice într-o comunitate și despre modalitatea prin care pot deveni utilizatori ai serviciilor și programelor oferite de către instituție. Ulterior au vizitat expoziția " Un univers într-o carte", expoziție care  a fost  frunzărită la modul propriu! 
  
Oare ce carte să-mi aleg?
 




 Karina : Eu am ales " Peter Pan",o carte în format 3D!
 Ovidiu :  Cartea mea este mai interesantă ! Am ales un multiplan despre corpul omenesc!

          Astăzi am învățat și câteva povețe înțelepte :              
   De fiecare dată când deschizi o carte înveți ceva. 
   Cine învață la tinerețe se odihnește la bătrânețe.
   Cartea este un prieten rece dar sigur.
   Ai carte, ai parte.
   Cartea este mama învățăturii.
   O carte aleasă e un bun prieten.                                                                                                  Nu judeca o carte după copertă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu